Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az utasoknak az eddiginél sokkal nagyobb kényelmet, a repülőtérnek pedig kevesebb adminisztrációt ígér – azonos biztonsági szint megtartása mellett – a KLM év végén induló biometriai kísérleti projektje.
Egy különleges projektbe vágnak a KLM és a Schiphol Group tagjai. A programban alkalmazott biometrika lehetővé teszi, hogy az utasok a kísérleti program helyszíneként kijelölt karib-térségi Arubán, a repülőtérre érkezvén átvizsgáltassák útlevelüket és beszállókártyájukat, majd ezeket az arcképükhöz kapcsolhassák. Innentől pedig nem kell többször elővenni a dokumentumokat, az utasok a repülőtér minden ellenőrzőpontján könnyedén áthaladhatnak egyszerűen azáltal, hogy belenéznek a kamerába.
A tervek szerint a projekt 2014 végén élesedik, és egyelőre egy kis csoport számára lesz elérhető, akik Arubából Európába utaznak. Ha minden rendben lesz, a KLM módszere az eddiginél sokkal kényelmesebbé teheti a reptéren belüli közlekedést, és csökkentheti a repülőtér biztonsági adminisztrációs terheit.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.