Különleges rekord a YouTube-on: kétmilliárd megtekintés egyetlen videónál
Ha mindenkire jutna egy-egy megtekintés, akkor a helyzet olyan, mintha nagyjából minden harmadik ember (beleértve a csecsemőket is) felment volna a YouTube-ra, hogy megnézzen egy adott videót. Íme minden idők legnézettebb YouTube-on lévő filmecskéje.
hvg.hu
Túl nagy meglepetést nem fog okozni az abszolút győztes, a minden idők legnézettebb YouTube-videóinak egyértelmű első helyezettje, legfeljebb az a meglepő, hogy lassan már 2 éve, hogy megjelent, és még mindig rengetegen érdeklődnek iránta.
A Gangnam Style 2012. július 15-én került fel, pontosabban robbant be a YouTube-ra, és már az év decemberében az első olyan videóvá vált, amelyre egymilliárdszor voltak kíváncsiak. Ezután persze már a csapból is Spy nótája folyt, számos változata, sőt paródiája is megjelent a legnagyobb videomegosztón.
Most pedig napok híján egy új rekord előtt állunk, a hivatalos Gangnam Style videó mindjárt átlépi a bűvös kétmilliárdos határt – e sorok írásának idején már csak 2 millió megnézés hiányzott ehhez. És ami a lényeg: itt nem a különféle Gangnam Style videók összességéről van szó, egyesegyedül a már említett hivatalos videóról.
A kétmilliárdos szám már csak annak a fényében is elképesztő, hogy a YouTube-lista második helyezettjét, Justin Bieber Baby című számát alig valamivel többen, mint egymilliárdan tekintették meg.
Nagyot ment Londonban Emmanuel Macron francia államfő, konkrét megállapodásainak jelentőségét majd az idő dönti el. Hazai ellenfeleinek inkább múltbéli tevékenységük miatt van most feladva a lecke.