Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
A kolozsvári LiveRail felvásárlásával videós hirdetési lehetőségeit kívánja bővíteni a közösségi oldal.
Hivatalosan nem megerősített, nagyságrendileg 400-500 millió dolláros (90-110 milliárd forintos) összegért felvásárolta a LiveRail kolozsvári startupot a Facebook – írja a HWSW. A LiveRail egy komplex videós reklámplatformot fejlesztett, amely a hirdetőket köti össze a hirdetési felülettel rendelkező médiacégekkel, kiválasztja a legjobb hirdetői ajánlatot és elvégzi a reklámok célközönség szerinti targetálását is.
A LiveRail videós platformjának fejlesztését a felvásárlás után is folytatják, de ezzel párhuzamosan megkezdik a Facebook hirdetési rendszerébe történő integrálást. A HWSW azt írja: fejlett technológiával a Facebook gyorsan komoly szereplővé vált a célzott videós hirdetések piacán, a bejelentés szerint a LiveRail technológiáját nem csak saját oldalukon, hanem külső partnereknél is üzemben tartják majd.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A világ legnagyobb húsipari cége, a brazil JBS a New York-i tőzsdére lépett, hogy finanszírozza a további növekedését. A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.
Néhány szón, gesztuson múlt 1990-ben, hogy nem borította el Erdélyt az erőszak.