Az izraeli-iráni háború lezárását jelentette be Donald Trump
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Az újdonság bevezetésétől a Facebook azt várja, hogy még több időt töltünk majd a szájton, az internetes vásárláshoz ki se kell majd mozdulnunk a közösségi oldalról.
Az online vásárlási folyamatot egyszerűsíti majd le az új Buy (“Vásárlás”) gomb, amelynek tesztelésébe már bele is vágott a Facebook. Az egyelőre néhány amerikai vállalat számára elérhetővé tett újítás lényege, hogy a cégek facebookos hirdetéseiből nem kell majd külső oldalra átkattintani, a hirdetett termék vagy szolgáltatás a közösségi oldalról megvásárolható lesz.
A gomb a Facebook bejelentése szerint a tesztelési fázis után a számítógépes (asztali) és a mobil felületen is elérhető lesz majd.
Az újítás előnyt jelent a cégeknek, hiszen a felhasználók egyszerűbben tudják megvásárolni a termékeiket – egyúttal persze megnőhet a kevésbé átgondolt impulzusvásárlások mennyisége is. Ugyanakkor előnyös a Facebook számára is, hiszen így a felhasználók nem kattintanak kifele az oldalról, így várhatóan még több időt töltenek majd a Facebookon.
Ha ez a cikk érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának Facebook-oldalát. Ott nincs vásárlás gomb, és nem is kell vegyen semmit.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Korábban Lázár János azzal vádolta meg őket, hogy túlterheléses támadást indítottak az EMMA rendszere ellen.
Lázár János tiszás hőbörgésről és hobbivasutas dünnyögésről írt a Facebookon.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.