szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az újdonság bevezetésétől a Facebook azt várja, hogy még több időt töltünk majd a szájton, az internetes vásárláshoz ki se kell majd mozdulnunk a közösségi oldalról.

Az online vásárlási folyamatot egyszerűsíti majd le az új Buy (“Vásárlás”) gomb, amelynek tesztelésébe már bele is vágott a Facebook. Az egyelőre néhány amerikai vállalat számára elérhetővé tett újítás lényege, hogy a cégek facebookos hirdetéseiből nem kell majd külső oldalra átkattintani, a hirdetett termék vagy szolgáltatás a közösségi oldalról megvásárolható lesz.

Facebook

A gomb a Facebook bejelentése szerint a tesztelési fázis után a számítógépes (asztali) és a mobil felületen is elérhető lesz majd.

Az újítás előnyt jelent a cégeknek, hiszen a felhasználók egyszerűbben tudják megvásárolni a termékeiket – egyúttal persze megnőhet a kevésbé átgondolt impulzusvásárlások mennyisége is. Ugyanakkor előnyös a Facebook számára is, hiszen így a felhasználók nem kattintanak kifele az oldalról, így várhatóan még több időt töltenek majd a Facebookon.

Ha ez a cikk érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának Facebook-oldalát. Ott nincs vásárlás gomb, és nem is kell vegyen semmit.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!