szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Érdekes szolgáltatást vezetett be a Heineken a Twitteren.

A Heineken vadonatúj Twitter-szolgáltatásával azoknak kíván segíteni, akik „ fel szeretnénk tárni a nagyvárosok titkait”, azaz valami jó helyen szeretnének szórakozni, meginni valamit.

Ehhez egyedi algoritmust használ, figyeli a közösségi médiában zajló tevékenységeket, a tweeteket, az Instagramra feltett képeket, a Foursquare-bejelentkezéseket. A felhasználónak egyszerűen csak tweetelnie kell a @wherenext-et és tartózkodási helyét, s a szolgáltatás máris átirányítja egy oldalra, ami megmutatja a legközelebbi szóba jöhető helyeket, a kapcsolódó tweetek, fotókat stb., így ki-ki el tudja dönteni, érdekes lehet-e számára az a hely. A szolgáltatás még értékel is, a rangsort a tweetek, fotók, bejelentkezések száma alapján állítja fel.

YouTube

A Heinekennél úgy vélik, hogy bár készíthettek volna söröző/bár kereső appot is, ez a fajta megközelítés jóval hitelesebb, hiszen valóban az emberek véleményén alapszik.

A @wherenext egyébként része a Heineken májusban indult globális „Cities of the World” kampányának.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!