Jól akarja érezni magát? A Heinekennél megint kitaláltak valamit
Érdekes szolgáltatást vezetett be a Heineken a Twitteren.
hvg.hu
A Heineken vadonatúj Twitter-szolgáltatásával azoknak kíván segíteni, akik „ fel szeretnénk tárni a nagyvárosok titkait”, azaz valami jó helyen szeretnének szórakozni, meginni valamit.
Ehhez egyedi algoritmust használ, figyeli a közösségi médiában zajló tevékenységeket, a tweeteket, az Instagramra feltett képeket, a Foursquare-bejelentkezéseket. A felhasználónak egyszerűen csak tweetelnie kell a @wherenext-et és tartózkodási helyét, s a szolgáltatás máris átirányítja egy oldalra, ami megmutatja a legközelebbi szóba jöhető helyeket, a kapcsolódó tweetek, fotókat stb., így ki-ki el tudja dönteni, érdekes lehet-e számára az a hely. A szolgáltatás még értékel is, a rangsort a tweetek, fotók, bejelentkezések száma alapján állítja fel.
YouTube
A Heinekennél úgy vélik, hogy bár készíthettek volna söröző/bár kereső appot is, ez a fajta megközelítés jóval hitelesebb, hiszen valóban az emberek véleményén alapszik.
A @wherenext egyébként része a Heineken májusban indult globális „Cities of the World” kampányának.
Megvan a fővárosi költségvetés az év végéig, a kormány pedig kedvezményes lakáshitelt és az állami cégeknél folytatódó spórolást jelentett be. Eközben a nemzetközi színtéren arra készülnek, mi lesz, amikor hamarosan lejár a vámháború három hónapos tűzszünete.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A rendezőtrió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk.