szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Twitter-üzenetben panaszkodott az amerikai Southwest Airlines diszkont légitársaság egyik utasa az utasfelvételi munkatársra, ezért az indulás előtt gyerekeivel együtt leszállították a gépről.

Az Adweek beszámolója szerint a férfi családi elsőbbségi beszállást kapott a Southwest Airlines Denverből Minneapolisba tartó járatára, ugyanakkor két gyermeke nem kapta meg ugyanezt. A férfi ezért azt írta ki a Twitter-csatornájára, hogy udvariatlan az utasfelvételi munkatárs a C39-es kapunál és nem elégedett a légitársasággal.

Southwest Airlines

A beszállást követően a légifuvarozó egyik munkatársa leszállította a gépről az apát és két gyermekét, majd közölték vele: addig nem mehet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a Twitter-bejegyzést. Miután ez megtörtént, visszaszállhattak a fedélzetre.

A Southwest Airlines azóta e-mailben elnézést kért utasától, és felajánlott neki és családja minden tagjának egy 50 dolláros kupont.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!