szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Már nem egy, hanem két fotós alkalmazás is jóval népszerűbb a közösségi médiát leginkább meghatározó felhasználók körében, mint egy régi motoros.

Ha a közösségi média trendjeit vizsgáljuk, mindig ott kezdődik a történet, hogy a fő amerikai célcsoport, a 18 és 34 év közötti fiatalok mit kezdtek el használni, vagy éppen mit kezdtek hanyagolni. Az utóbbi két év folyamatai megdöbbentőek, hiszen az említett csoportból az okostelefon-tulajdonosok körében a Facebook és a Twitter első két helye megingathatatlannak tűnt a népszerűségi listán. Aztán jött egy fotós alkalmazás, az Instagram, amely megelőzte a Twittert. Nem is kicsit. Erre mi történik? Jön még egy ilyen app.

Statista

Ahogy a Statista grafikonjából is tisztán látszik, már nem csak az Instagram, hanem a Snapchat is lekörözi a Twittert a fiatal mobilosok körében. Az önmegsemmisítő fotók küldése egy csapásra divat lett a fiatalok körében, a Facebook nem véletlen akarta ezt az alkalmazást is felvásárolni. A 3 milliárd dolláros ajánlatára nemet mondtak a Snapchat vezetői, de Mark Zuckerberg csapata nem esett kétségbe: megcsinálta a saját snapchates alkalmazását. Azért azt is meg kell említeni, hogy eddigi fejlődését elnézve a Google + mögött már csak egy tized százalékkal lemaradó, szintén fotós szolgáltatás, a Pinterest is megelőzheti a Twittert.

Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!