szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megtörtént, amit a külföldi előzmények alapján már a Tesco Mobile két évvel ezelőtti hazai indulásakor valószínűsíteni lehetett: összekötötte vásárlás- és telefonálásösztönző programjait a Tesco.

Kiterjedt bolthálózatát és saját mobilszolgáltatását kombinálva olyan programot jelentett be a Tesco, melyet a hazai mobilszolgáltatók házon belül egyszerűen nem tudnak lejátszani. A Tesco ugyanis a vásárlások arányában ingyenesen lebeszélhető perceket ad minden Clubcard kártyatulajdonosnak. Az áruházláncban elköltött minden 1000 forint után egy perc díjmentes beszélgetés jár a Tesco Mobile-nál.

Könnyen kiszámolható, hogy az egyáltalán nem kiugrónak számító havi 20-30 ezer forintos bevásárlásnál – melybe az élelmiszerektől kezdve a ruhákon át a könyvekig minden beleszámít – 20-30 perc kedvezmény jár, ami a cég szerint ügyfeleik egy részénél teljesen eltünteti majd a telefonálás költségeit, míg a többet telefonálóknál – a tarifákat figyelembe véve – 1-2 ezer forinttal alacsonyabb telefonszámlát jelent majd.

A vásárlások után járó díjmentes perceket minden hónap 10-éig írják jóvá az ügyfelek egyenlegén. Az ingyenes percek hátránya, hogy nem halmozhatók, a következő hónap 10-éig lehet elhasználni őket.

Ha ez a hír érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!