Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Egy interaktív hirdetőtáblán futó, népszerű samponreklámot alakítottak át társadalmi célú hirdetéssé a stockholmi metróban. Mindkét verziója remek ötlet, az aktuális változat pedig még hatásosabb, mint az eredeti.
Az eredetileg tavasszal futó samponreklám titka a felokosított LCD volt: a kijelzőn egy samponreklám volt látható, majd amikor a szenzorok érzékelték, hogy metrószerelvény fut be az állomásra, a képen látható nő haja meglibbent, mintha a menetszél fújná. Az Akestam Holst reklámügynökség által összerakott technológiát most ugyanazon a helyszínen egy másik célra vetették be a Garbergs, egy sms-es adományokat gyűjtő gyerekrákellenes kampányban. A hatás egyértelmű, a járókelők arca magáért beszél.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.