szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Négy év alatt több mint 12 milliárd forintot spórolt a vásárlóinak a Bónusz Brigád – közölték a kuponos oldal üzemeltetői. A Bónusz Brigád 67 százalékos piaci részesédésével vezeti a hazai bónuszos/kuponos piacot.

A közösségi vásárlás és egyben a Bónusz Brigád negyedik születésnapjára konszolidálódott a bónuszos/kuponos oldalak piaca, az eNET Internetkutató adatai szerint 2014 szeptemberében a 67 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett.

Az oldal üzemeltetői szerint a közösségi vásárlás az elmúlt négy évben óriási változáson ment keresztül. Míg az induláskor az volt a kérdés, hogy működik-e a modell, mára világszerte az e-kereskedelem része lett a bónuszos/kuponos vásárlás. Jóllehet még mindig fontos az iparágban az impulzív vásárlás, mégis egyre inkább egyfajta online bevásárlóközpontként tekintenek a kedvezményes oldalakra a vásárlók. Jól mutatja ezt a trendet, hogy a katalógusszerűen felépített Bónusz Brigád egy évvel ezelőtt naponta 200 ajánlattal várta a látogatóit, ma átlagban 600 ajánlat található meg egyidőben az oldalon.

A Bónusz Brigád tízfajta fizetési móddal várja a vásárlóit és idén nyáron Európában elsőként vezette be a bónuszos/kuponos piacon az utánvétes vásárlást, amikor a megvásárolt árut a futárnál, vagy az átvételi ponton lehet kifizetni.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!