A Telekomé az ország legjobb internetes ügyfélszolgálata

A Magyar Telekom nyerte el 2014-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az elektronikus csatorna kategóriában. A versenyen próbavásárlások és a vállalatok saját ügyfeleinek véleménye alapján értékelték a szolgáltatókat.

  • hvg.hu hvg.hu
A Telekomé az ország legjobb internetes ügyfélszolgálata

A Client First tanácsadó cég által hatodik alkalommal kiírt „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat Magyarország legnagyobb, legismertebb ügyfélelégedettség-mérő versenye. Az idei megmérettetésben az elektronikus csatorna kategóriában induló cégek teljesítményének mérése két módon zajlott több mint két hónapon keresztül. Egyrészt a független értékelők által küldött elektronikus próbalevelekre adott válaszok alapján minősítették a szolgáltatók ügyfélszolgálati teljesítményét. Másrészt minden online úton beérkezett ügyfélmegkeresésre adott válaszlevélben szerepelt egy ügyfélelégedettségi kérdőív, így az ügyfelek konkrét ügyek kapcsán értékelhették az ügyfélkezelés minőségét, gyorsaságát és eredményességét.

A szolgáltató közleménye szerint az online csatorna jelentőségét mutatja, hogy az elmúlt egy évben a Telekom elektronikus ügyfélszolgálati munkatársai átlagosan havi 8700 ügyben írtak válasz emailt ügyfeleknek, és havonta 9700 alkalommal folytattak chat beszélgetést ügyfélkiszolgálási és értékesítés-támogatási céllal.

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.