szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Black Friday akció első két órájában nem csak saját rekordjait, de konkurense egésznapos eredményét is megdöntötte az eMAG – közölte az online kereskedő.

Már az idén először megrendezett akciós fekete péntek első két órában több mint 60 ezer látogató nyitotta meg az eMAG oldalát, a felhasználók 35 ezer terméket vásároltak, összesen 800 millió forint összértékben. A cég tájékoztatása szerint a látogatók délig mintegy 50 ezer terméket vásároltak, 1,2 milliárd forintért.

Az értékesítési adat, már a koradélelőtti is, meghaladja a konkurens által közölt számokat: az Extreme Digital – ami a “hivatalos” amerikai dátumnál egy héttel korábban tartotta saját akcióját – múlt héten egész pénteken 30 ezer terméket adott el, 700 millió forint értékben. Az eMAG-nál gyengébb teljesítmény eléréséhez jelentős mértékben hozzájárulhatott, hogy az Extreme Digital szerverei nem igazán bírták a terhelést.

Az eMAG közleménye szerint a Black Friday délelőtti legnépszerűbb termékei náluk is a mobiltelefonok és táblagépek voltak, melyekből rövid idő alatt 6 ezer darabot vásároltak. Hatalmas érdeklődés mutatkozott a magyar vásárlók között a háztartási gépek iránt is, ebben a kategóriában 4 ezer termék talált gazdára, míg játék, baba és gyermekfelszerelési cikkekből még ennél is több, 4500 kelt el. A tévékből is több mint 1500 darab fogyott, és bizonyos termékekből már a teljes készletet megvásárolták.

Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!