Emlékszik? 15 éve ilyenkor ezt a reklámot adta minden TV-csatorna
Tizenöt évvel ezelőtt a világ az Y2K néven ismertté vált informatikai probléma lázában élt, a slágerlistákat Santana és Rob Thomas vezette a Smooth című slágerrel és 1999. november 30-án elindult az ország harmadik GSM szolgáltatója, a Vodafone.
hvg.hu
Amikor az alább látható első Vodafone-reklám megszólalt az ország összes fontos tévécsatornáján, Magyarországon 10 százalékos volt a mobilpenetráció. A 100 főre jutó előfizetések száma ma már lényegesen meghaladja a 100-at, egyre népszerűbb a mobilinternet szolgáltatás és immár a gépek is egyre aktívabban kommunikálnak a mobilhálózatokon.
Az elmúlt 15 évben a Vodafone ügyfelei mintegy 70 ezer évnyi hívást indítottak, és csak az utóbbi években annyi adatot forgalmaztak, amennyi elegendő lenne ahhoz, hogy 7 milliószor eltároljuk jó minőségű MP3-ban a Beatles teljes életművét.
Vodafone
A vállalat jelenleg 1655 főt foglalkoztat közvetlenül és további közel 1300 főt magyar székhelyű szolgáltató központjában. A cég hálózatán jelenleg 2741 darab bázisállomás biztosítja a lefedettséget. Az elmúlt 15 év alatt a Vodafone ügyfelei több mint 36 milliárd percnyi hívást indítottak, közel 6 milliárd SMS-t küldtek el és mintegy 30 millió Gbyte adatot forgalmaztak, kihasználva többek között a korlátlanságot és kiszámíthatóságot biztosító Red tarifacsomagok kínálta lehetőségeket.
A Tisza jelöltje 42 százalékot, míg a körzetet 2022-ben megnyerő Hadházy Ákos 18 százalékot kapna Zuglóban a 21 Kutatóközpont mérése alapján. A felmérést készítő intézetet vezető Róna Dániel szerint csak az a biztos, hogy a Fidesznek aligha osztanak lapot. A HVG azt is kiderítette, kit indít a kormánypárt.