szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az eMAG jelentése szerint az akciós fekete pénteken több mint 1,2 millió látogató kereste fel az oldalukat, ahol 95 ezer terméket vásároltak. A cég szerint ez példátlan a magyar online kereskedelem történetében.

A Black Friday-vásárlások összesített értéke meghaladta az 1,7 milliárd forintot, a kedvezmények összege pedig közel 550 millió forintra tehető. Az online kereskedő által közölt adatokból az is kiderül, hogy az akciós pénteken 350 ezer látogatás történt valamilyen mobil eszközön keresztül, és a vásárlások 11 százaléka is innen érkezett. (Az eMAG legnagyobb konkurensének számító Extreme Digital eredményeiről itt olvashat.)

A legnépszerűbbek közé tartozott a 12 ezres eladást teljesítő mobil+tablet kategória, valamint a háztartási kisgépeké, ezekből szintén 12 ezer darabot adtak el. A legkeresettebbek mégis a játékok és a babafelszerelési cikkek voltak, amelyekből 15 ezer darab kelt el.

Az esemény folyamán a legnagyobb értékű rendelés a száz forint híján egymillióért megvett, 203 centis okostévé volt, melyet 1,3 millió forintról áraztak le.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!