szerző:
hvg.hu

Gyorsan felkapták a közösségi felületeken azt a hirdetési kampányt, amely ezekben a percekben zajlik Las Vegasban. Csak kinéztünk a busz ablakán, és ezt láttuk.

Remekül időzítette közös kampányát a Cisco, a brit szórakoztatóipari óriás Sky és az égi hirdetésekkel foglalkozó AirSign, kétségtelenül sikerült is felkelteniük a Las Vegasban zajló CES 2015-re érkező technológiai szakemberek figyelmét. A reklám az égen jelent meg, de nem a szokásos formában – amikor egy repülő húz egy hosszú ponyvát – hanem kondenzcsíkra/felhőre emlékeztető módon kiírva. (Chemtrail-rajongóknak fordítunk: veszély, veszély!)

©

A kreativitás faktor értékét növeli, hogy a hirdetés módja nagyon illik a témához: a Cisco és Sky által közösen fejlesztett videós hirdetési rendszert népszerűsíti, amely nagyban épít a felhő alapú informatikai megoldásokra.

Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Ismét lenyűgöző filmet készített az Ezerízű szerelem rendezője

Ismét lenyűgöző filmet készített az Ezerízű szerelem rendezője

A katalán elnök tárgyalni akar Madriddal

A katalán elnök tárgyalni akar Madriddal

Másodpercek alatt pénzzé tehetők a használt telefonok, ahol van ilyen automata

Másodpercek alatt pénzzé tehetők a használt telefonok, ahol van ilyen automata

140 kilométeres hatótávú elektromos bicikli a Peugeot-tól

140 kilométeres hatótávú elektromos bicikli a Peugeot-tól

Ilyen fejetlenséget is ritkán látni választás után

Ilyen fejetlenséget is ritkán látni választás után

Az új pécsi polgármester már el is kezdte az önkormányzati cégek átvilágítását

Az új pécsi polgármester már el is kezdte az önkormányzati cégek átvilágítását