szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Másfél hónap helyett másfél nap alatt összegyűlt elég megrendelés, így a 6,5 milliós kezdőtőke a magyar fejlesztésű, mobilalkalmazással felturbózott, világszinten is egyedülálló ágynemű szettre.

A Bedtime Bedding közel két év előkészítés után indított közösségi finanszírozási kampánya máris sikeresnek bizonyult: másfél nap alatt sikerült teljesíteni a kitűzött célt, azóta pedig már közel 7 millió forintnyi tőke gyűlt össze. A magyar startup arra a problémára keresett megoldást, hogy bár a kisgyerekkori mesélés pozitív hatásai tudományosan bizonyítottak, a szülők közül egyre kevesebben veszik a fáradságot az esti mesélésre. A csapat egy elalvást segítő, mesélő ágynemű szettet és a hozzá tartozó mobilappot fejlesztett ki, melynek segítségével reményeik szerint a szülők és a gyerekek számára is élménytelibb lesz az esti mese.

Bedtime Beddig

A csomag három részből áll: egy digitálisan nyomtatott, színes grafikával ellátott paplanhuzatból (ez adja a mesék helyszínét), három plüssfigurából (ők a mesék szereplői), és egy mobilos alkalmazásból, ami sok kezdősztorival, valamint tippekkel és trükkökkel segíti a szülőket abban, hogy profi mesemondóvá váljanak. A szett segítségével a szülők és gyerekek egyszerűen találhatnak ki közös történeteket, melyeket el is játszhatnak a megelevenedő paplanhuzat díszletei között.

A Bedtime Bedding kickstarteres tőkegyűjtő kampánya május végéig fut. Az alapszettet 60 fontért, azaz nagyjából 25 ezer forintért lehet megrendelni, de a startup többféle pakkban is elérhetővé tette az ágyneműt/plüssöket/pizsamát.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!