szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy 10 millió forintos reklámkampány mellett akár 8 ország piacán is segítenek bevezetni azt a megoldást, amelyet legjobbnak ítélnek a Deutsche Telekom (DT) által szervezett Üzleti appok versenyén. A szavazatokat mától várják, az a cég is nyerhet, amelyik csak szavaz.

A DT a közép-kelet európai régió nyolc országából vár Internet of Things (IoT, dolgok internete) -alapú fejlesztéseket és ötleteket, amelyek célja, hogy a kis- és közepes vállalkozások felismerjék, milyen sokféle alkalmazás áll rendelkezésre, akár már most is, mindennapi munkájuk egyszerűsítésére, segítésére. A legjobb IoT-alapú üzleti célú alkalmazásokat kell megálmodniuk a versenyzőknek, amelyek hatékonyabbá teszik a kkv-k napi tevékenységét.

A szervező DT szerint a legjobbak közé csak azok jutnak be, akiknek a megoldását a kis- és közepes vállalkozások valóban értékesnek, szerethetőnek tartják, hiszen a pályázott alkalmazásokra a Business Wall of Fame oldalon a megcélzott üzleti közönség is szavazhat. A résztvevők növelhetik a pályázatukra érkező szavazatok számát és nyerési esélyüket, ha bevonják vállalkozó ismerőseik közösségét, hogy szavazzanak rájuk. Voksolni már csak azért is érdemes, mert a pályázatokra szavazó vállalkozások közt 6 millió forint értékű reklámkampányt sorsolnak ki.

Az Üzleti appok versenyére eddig nevezett IoT-alapú megoldások között egyelőre nagyobb arányban vannak a flottamenedzsment folyamatait egyszerűsítő vagy a szállítmányozási vállalatokat költséghatékonyságban, racionalizálásban segítő megoldások (mint pl. Fueloyal Technology, Smart2Car, Widmann). A pályázott appok egy másik csoportja a cégek marketingtevékenységét segítik, mint pl. az ügyfélkapcsolatokat hatékonyabban ápoló Scandeal, vagy a cégek piackutatóinak munkáját IoT-alapokon egyszerűsítő 59sec.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!