szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A múlt heti Lenovo Tech World rendezvényen az új logóját is bemutatta a kínai cég.

Látványos átalakuláson ment keresztül az elmúlt öt évben a Lenovo, a PC-s világon túlnőve immár komoly pozíciókat harcolt ki magának az okostelefonok, tabletek és egyéb eszközök világában is.

Ahogy változik az üzlet, úgy kell változnia a márkának is, és ennek jegyében mutatták be a Lenovo tech Worldön a cég új logóját, amely azon hitet próbálja tükrözni, hogy az élet azokat jutalmazza, akik sosem állnak le – olvastuk a Lenovo blogjában.

Lenovo

A logót a Saatchi & Saatchi (New York) tervezte, és azonnal szembeötlik a dinamizmust közvetítő, elforgatott „e” betű.

A tervezésnél az egyik alapvető szempont az volt, hogy a logó hátterébe belesimuljanak a különféle színek, minták, sőt akár videók is. Úgy működjön az egész, mint egy, a világra kinyitott ablak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!