Szinte biztos, hogy nem vette észre: lecserélte logóját a Facebook

Egyértelmű, de a felületes szemlélő számára valószínűleg észrevehetetlen változtatásokat ejtett logóján Facebook.

  • hvg.hu hvg.hu
Szinte biztos, hogy nem vette észre: lecserélte logóját a Facebook

Az eddig használatban lévő Facebook-logót 2005-ben tervezték, Zuckerbergék tehát 10 év után látták elérkezettnek az időt a modernizáláshoz. A Brand New szerint az Eric Olson vezette, belsős dizájnerekből álló csapatban több ötlet is felmerült, de a vállalat végül nem egy teljesen új logó mellett döntött, hanem a korábbi felfrissítésén.

Ha megmutatjuk az új logót, akkor valószínűleg nem vesz észre semmit.

Facebook

De ha egymás mellett mutatjuk a régit és az újat...

Brand New

...vagy ha egymásra tesszük őket...

Brand New

...úgy már jól látható a különbség. A karaktereken vékonyítottak, az “a” betű letisztultabb lett, az “e” és az “o” betűk kerekebbek. A végeredmény egy határozottan tisztábbnak és modernebbnek tűnő logó lett.

Ha érdeklik a Facebook új funkciói is, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Az állami alkalmazottakon spórol a kormány, nehogy mások érezzék a megszorítást

Az állami alkalmazottakon spórol a kormány, nehogy mások érezzék a megszorítást

Muszáj költségvetési szigort felmutatnia a kormánynak, de ennyi idővel a választás előtt ezt úgy kell megcsinálnia, hogy ne az átlagember szenvedje meg igazán. Az eredmény: az állami cégeknek kell spórolniuk a dolgozóikon. Az állam nem omlik össze, a költségvetés viszont bajban van, úgy is, hogy már a sokadik hasonló lépést tették meg.