szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyértelmű, de a felületes szemlélő számára valószínűleg észrevehetetlen változtatásokat ejtett logóján Facebook.

Az eddig használatban lévő Facebook-logót 2005-ben tervezték, Zuckerbergék tehát 10 év után látták elérkezettnek az időt a modernizáláshoz. A Brand New szerint az Eric Olson vezette, belsős dizájnerekből álló csapatban több ötlet is felmerült, de a vállalat végül nem egy teljesen új logó mellett döntött, hanem a korábbi felfrissítésén.

Ha megmutatjuk az új logót, akkor valószínűleg nem vesz észre semmit.

©

De ha egymás mellett mutatjuk a régit és az újat...

©

...vagy ha egymásra tesszük őket...

©

...úgy már jól látható a különbség. A karaktereken vékonyítottak, az “a” betű letisztultabb lett, az “e” és az “o” betűk kerekebbek. A végeredmény egy határozottan tisztábbnak és modernebbnek tűnő logó lett.

Ha érdeklik a Facebook új funkciói is, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!