Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A Deutsche Telekom (DT) még az idén felszereli az első olyan antennákat, amelyek LTE-jeleket fognak küldeni az ég felé, hogy megkönnyítsék az internetezést a repülőkön, a 10 ezer méteres utazási magasságban.
Az európai légi hálózat tervezett kiterjesztése során az első LTE állomásokat várhatóan az év végén fogják kiépíteni Dél-Angliában. Hat tesztrepülést terveznek, melyek közül az elsőre már az idén sor kerül. Ezt fogja követni 2017 tavaszán az első üzleti célú pilot szolgáltatás a hálózaton, szintén Angliában.
Németország és Nyugat-Európa más, sűrűn lakott területein a tervek szerint 2017 közepétől lesz elérhető a szolgáltatás. Az MWC 2016 szakkiállításon tett bejelentés szerint 2018 elejére várható teljes európai piacindítás. Ekkorra az Immarsat műholdas szolgáltatóval együtt dolgozó DT összesen 300 LTE-állomást fog létrehozni és elindítani erre a célra Európa-szerte.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.