szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Érdekes újdonságot vezet be anyaországában mobilszolgáltatóként is működő Tesco: aki vállal egy tényleg apró kellemetlenséget, annak érezhető kedvezményt adnak a havi telefonszámlán.

Miközben itthon érdeklődés hiányában nemrég bezárták a Tesco Mobile-t, az Egyesült Királyságban olyannyira működik a mobilszolgáltató, hogy még innovációra is futja. Az Engadget beszámolója szerint legújabb ajánlatuk keretében havonta 3 fontot, azaz nagyjából 1200 forintot elengednek annak, aki átengedi a hatalmat telefonja záróképernyője fölött.

Egészen konkrétan arról van szó, hogy egy androidos alkalmazás telepítése és beállítása után a lezárt telefon képernyőjén felnyitás előtt nem mindig a szokásos háttérkép jelenik meg, hanem időnként egy-egy hirdetés.

Tesco Mobile

Fontos, hogy a hirdetések nem plusz dologként tűnnek fel, hanem az egyébként is meglévő záróképernyős háttérkép helyén, így tehát tényleg csak egy apró kellemetlenségről van szó. Kivéve persze annak, akit bármilyen reklám zavar. A hirdetőknek pedig remek felület a záróképernyő, hiszen ezzel naponta több tucatszor találkozik mindenki.

A megoldást szállító Unlockd több hirdetővel is megegyezett már, ott van köztük a reklámokat csak közvetítő Facebook, a McDonalds, a British Airways. Vagy például a Sun napilap is, ők az érdekes tartalmaikra való átkattintást szeretnék elérni.

Az Unlockd egyébként az Egyesült Államokban és Ausztráliában már belevágott hasonlóban helyi szolgáltatókkal, de Európában a Tesco mobilszolgáltató üzletága az első olyan vállalat, amelyik ilyen ajánlatot tesz a felhasználóinak.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!