Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Nem meglepő, hogy a javítási programon túl az Apple vizsgálatot is indított az ügyben, miért van gond bizonyos iPhone 6s-ek akkumulátorával.
Elég kínos, hogy néhány napon belül két javítási programot is meg kellett hirdetnie az Apple-nak. Az egyik az iPhone 6 Plusok kijelzőjének rendellenességét, a másik bizonyos (állítólag 2015 szeptembere és októbere között készült) iPhone 6s-ek akkumulátorát illeti.
Érthető, hogy mindez az Apple-t is módfelett izgatja, és – amint arról a China.org is hírt adott – az Apple belső vizsgálata úgy találta, hogy az akku-gondokért a nem gyári töltők használata a felelős – Kínában rengeteg olcsó töltő van a piacon.
A rossz minőségű töltők tönkretehetik az akkumulátorchipeket, amelyek így nem tudják megbízhatóan jelenteni az akku állapotát az iOS-nek, a telefon pedig idő előtt kikapcsol. Sajnos az is kiderült, hogy egy ilyen meghibásodás után egy egyszerű akkucsere nem is elég, az alaplapot is cserélni kell.
Első pillanatban úgy tűnhet, meg is oldódott a gond (nem véletlen, hogy elsősorban Kínából érkeztek a panaszok az akkura), azonban közben kiderült, olyan telefon is produkált hasonló jelenséget, amelyet kizárólag gyári töltővel töltöttek, és az sem egészen világos, hogy miért csak egy adott időben gyártott telefonokat érinti az ügy. A belső vizsgálatról egyelőre csak bennfentesek szórtak el hírmorzsákat, az Apple hivatalosan még nem nyilatkozott. Talán ha ez megtörténik, többet fogunk tudni.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.