szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az aktuális dizájntrendhez igazították az egyik legnagyobb videojáték-kiadó logóját.

Az elmúlt három évtizedben egy kis, helyi forgalmazóból nőtt elismert szériákat készítő videójáték-kiadóvá a Ubisoft. A vállalat most, 14 évvel a legutóbbi logójának bevezetése után megváltoztatta cégérét. Így néz ki az új.

Ubisoft

Ahogy a cég által közölt rövid történelmi áttekintésen látszik, a mostani váltás inkább tekinthető ráncfelvarrásnak – 1995-ben és 2003-ban azért merészebb volt a grafikai átalakulás.

Ubisoft

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!