szerző:
hvg.hu

Az aktuális dizájntrendhez igazították az egyik legnagyobb videojáték-kiadó logóját.

Az elmúlt három évtizedben egy kis, helyi forgalmazóból nőtt elismert szériákat készítő videójáték-kiadóvá a Ubisoft. A vállalat most, 14 évvel a legutóbbi logójának bevezetése után megváltoztatta cégérét. Így néz ki az új.

©

Ahogy a cég által közölt rövid történelmi áttekintésen látszik, a mostani váltás inkább tekinthető ráncfelvarrásnak – 1995-ben és 2003-ban azért merészebb volt a grafikai átalakulás.

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Felpörgött oroszlánok okoztak riadalmat Szegeden

Felpörgött oroszlánok okoztak riadalmat Szegeden

A kínaiak kitaláltak egy megoldást arra, hogy ne legyenek tele a városok szertehagyott elektromos rollerekkel

A kínaiak kitaláltak egy megoldást arra, hogy ne legyenek tele a városok szertehagyott elektromos rollerekkel

Elárulja az okosóra, ha valakinél megkezdődött az elbutulás?

Elárulja az okosóra, ha valakinél megkezdődött az elbutulás?

Régen tényleg minden jobb volt? Avagy miért érdemes csínján bánni a nosztalgiával...

Régen tényleg minden jobb volt? Avagy miért érdemes csínján bánni a nosztalgiával...

Meghalt Roger nyúl megalkotója, Richard Williams

Meghalt Roger nyúl megalkotója, Richard Williams

Egy kutya brutális megölése miatt ítéltek börtönre egy magyar párt Angliában

Egy kutya brutális megölése miatt ítéltek börtönre egy magyar párt Angliában