szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem tudjuk, ki az aranyköpés szerzője, de az biztos: ennél stílszerűbben aligha fogadhatná az ember mobilszolgáltatója ügyintézőjének telefonját.

Felhívtak a Telenortól, hogy van egy elmaradt számlám. Mondtam, hogy a hívásuk fontos számomra, és tizenöt percig zongoráztam nekik.

(Mindezt persze kizárólag a kölcsönösség jegyében. Ahogy azt is annak jegyében ajánljuk, hogy a poénkodás után fizesse be a számláját, ha már egyszer igénybe vette a szolgáltatást.)

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.


HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

8 év után szlogent vált a Vodafone, és a logót is máshogy használja majd

A Vodafone bemutatta új márkastratégiáját, amelynek részeként változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is – ez 2009 óta a legnagyobb váltás a vállalatcsoportnál. A 36 országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, mely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.