szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A fekete péntekre leszállította az Amazon az egyik termékének az árát, majd gondolt egyet, és így hagyta. Jól tette, ugyanis ez is közrejátszhatott abban, hogy az idei teljes ünnepi szezon legtöbbek által megvásárolt termékévé vált az Amazon weboldalán.

Az Alexa-alapú hangszóró, az Echo Dot vált az idei ünnepi szezon legjobban fogyó termékévé az Amazonon, gyártótól, termékkategóriától függetlenül – jelentette be az Amazon.

Az Alexa jelenlétén kívül a vonzerőt az alacsony ár is jelenthette, ugyanis az amúgy sem magas 50 dolláros (körülbelül 13 ezer forintos) árát a fekete pénteken 30 dollárra (nem egészen nyolcezer forintra) vitte le az Amazon, és azután meg is tartotta ezt az árat.

Amazon

Hogy pontosan hány hangszórót adtak el, azt nem tudni, mindenesetre az Amazon milliós tételről beszél. A weboldal második legkeresettebb terméke a Fire TV Stick volt, ebből kétszer annyi fogyott, mint a tavalyi ünnepi szezonban.

Néhány további érdekességet is megosztott az Amazon, például hogy a Alexa több ezer koktél kikeverésében segített, melyek közül a Martini és a Manhattan volt a legnépszerűbb. A legtöbben a Jingle Bells dal után érdeklődtek, és egyébként is háromszor annyi muzsikát hallgattak az asszisztens segítségével, mint tavaly ilyenkor. A felhasználók több tízmillió viccet is kértek tőle, és több mint milliószor gyújtották fel ünnepi fényeiket az Alexa segítségével.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!