A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Valami nagyon félresikerült az Apple november óta futó iPad Prós hirdetésében, a felhasználók valamiért gyűlölik ezt a reklámot.
Nehéz eldönteni, mi verte ki a biztosítékot a felhasználóknál az Apple Ipad Prós reklámjánál: a benne szereplő, nem túl szimpatikus lány, avagy az a feltételezés, hogy egy fiatal ma már nem tudja, mi az a számítógép. A hirdetésben szereplő lány az iPad Prójával old meg mindent, azt sugallva, ma már feleslegesek a „számítógépek” (kis szúrás a Microsoft felé).
Az ausztrál Business Insider szúrta ki, hogy a november óta futó reklám épp hogy ellenkező hatást váltott ki, mint amit az Apple el szeretett volna érni. A közösségi oldalakon egy emberként szidják ezt a hirdetést, utálkozva a lányon és a reklám mondanivalóján. Volt, aki egyenesen azt írta, hogy a leggyűlöletesebb reklámról van szó, más pedig egy téglát vágna a tévéhez, amikor ez a hirdetés fut.
Ön szerint is annyira irritáló?
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
Közéjük Charles Leclerc fért be.