Kínos: még az Apple reklámjába is bekerült az iOS 11 egy hibája

Úgy tűnik, annyira természetesek az apróbb hibák az iOS 11-ben, hogy az Apple-nek fel sem tűnik, ha még az egyik reklámjába is bekerül. Az igazán fura azonban mégis csak az, ami ezután következett.

  • hvg.hu hvg.hu
Kínos: még az Apple reklámjába is bekerült az iOS 11 egy hibája

A 9to5Mac egyik valóban sasszemű munkatársa, Benjamin Mayo vette észre, hogy az iOS 11 egyik hibája feltűnik egy Apple hirdetésben, amelyik a jubileumi iPhone feloldását hivatott népszerűsíteni. Az iMessage szövege egy kis időre az értesítési buborékon kívül is megjelenik a lezárt képernyőn.

A dolog további pikentériája, hogy Mayo állítólag már több hónapja jelentette a hibát az Apple felé, s a cupertinóiak le is zárták az ügyet. Az is meglehetősen érdekes, hogy a hirdetést készítők és jóváhagyók közül senki sem vette észre a problémát, mert arra gondolni sem merünk, hogy valaki akarattal hagyta volna, hogy látható maradjon. A bugot az 50. másodpercnél lehetett látni, azonban azóta történt valami furcsa dolog, amire Mayo is utal tweetje frissítésében.

Twitter/Benjamin Mayo

Az Apple ugyanis javította a hirdetést, így most ugyanazon a YouTube-linken egy idealizált változat látható (ezért nem fűztük be mi sem a videót, hiszen azon nem látható a bug). Mayo meg is jegyzi, hogy a YouTube ilyet nemigen enged, így feltehetően az Apple-t valamiért megküönbözteti. Még jó, hogy Mayo a Twitteren azért megmutatta, miről is van szó. Arról viszont, hogy az Apple javította volna a hibát az iOS 11-ben is, egyelőre nem tudni.

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

A két évvel ezelőttinél is durvább aszály néz ki idén, az őszi vetés hamarabb ért be, a tavaszi kultúrák „nagyon rossz állapotban vannak”, ha nem jön eső, nagy terméskiesések lehetnek a kukoricában. A kormány most leginkább az öntözéssel kampányol az aszály ellen, kár, hogy ez a hazai termőterületek alig több mint 2 százalékán érhető el.