szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Technikai hiba miatt sokaknak (téves) értesítéseket küldött ki járatuk törléséről és/vagy újrafoglalás szükségességéről a Wizz Air.

Csütörtök este egyre csak szaporodtak a panaszok a Wizz Air Facebook-oldalán. A leendő utasok arra panaszkodtak, hogy látszólag a légitársaságtól származó értesítést kaptak telefonjukra, amelyben arról tájékozatatják őket, hogy áttették őket egy másik járatra, a részletekről hamarosan levelet kapnak. Viszont semmilyen vonatkozó e-mailes közlés nem érkezett a postafiókokba.

Kiderült, az sms-es értesítéseket valóban a Wizz Air küldte ki, de csak egy rendszerhiba miatt. A légitársaság arra kéri utasait, hogy aki megkapta a vonatkozó üzenetet, az a Wizz Air honlapján ellenőrizze foglalását. Ha ott nem lát változást, akkor tekintse tárgytalannak a szöveges üzenetet.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Frissítsen, remek új funkciók érkeztek a Windows böngészőjébe

Frissítsen, remek új funkciók érkeztek a Windows böngészőjébe

Magát lakberendezőnek kiadva vitt el több százezer forint értékű terméket egy házaspár a kiskunfélegyházi festékboltból

Magát lakberendezőnek kiadva vitt el több százezer forint értékű terméket egy házaspár a kiskunfélegyházi festékboltból

Túlélési praktikák szülőknek a karantén idejére - Fülke podcastunkban Szél Dávid pszichológus

Túlélési praktikák szülőknek a karantén idejére - Fülke podcastunkban Szél Dávid pszichológus