szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tengeri állatokat ellátó Ke Kai Ola Marine Mammal Center vezetője egy sor különös hívást kapott a kórházon belülről, de még a szolgáltató sem tudta megmondani, mi okozza a furcsaságot. Aztán mégis sikerült nyakon csípni a "tettest".

Akit hívtak már fel telefonbetyárok, az pontosan tudja, mennyire idegesítő érzés, amikor fogadja a hívást az ember – mert azt hiszi, hogy fontos –, de a másik oldalon senki sem szól bele a kagylóba. Ez egyszer talán vicces, sokadjára viszont már kiborító lehet. Valami ilyesmit érezhetett nemrég Claire Simeone, a tengeri állatokra specializálódott Ke Kai Ola Marine Mammal Center állatkórház igazgatója is – számolt be róla a Gizmodo.

A szakember nemrég furcsa telefonhívásokat kezdett kapni: hiába vette fel a telefont, senki sem szólt bele a vonal túloldalán. Telefonbetyárkodás – gondolhatnánk, de kiderült: ennél sokkal rejtélyesebb esetről van szó, a hívások ugyanis a kórházon belülről érkeztek. Ráadásul a kórházon kívülről is többen telefonáltak vissza, hogy miért hívogatja őket az intézmény.

Simeone az üggyel kapcsolatban felkereste a Hawaiian Telecomot is, amely a vonalat biztosítja a kórház számára, ahol megerősítették, valóban a kórházból indítja valaki a hívásokat. Ők azonban semmilyen szoftveres hibát nem tapasztalnak, így a kórház vezetője elindult, hogy megkeresse, honnan jöhet a rejtélyes hívás, majd a kórház laboratóriumában megtalálta a tettest. Simeone képet is posztolt róla a Twitteren:

Igen, a bűnös

egy gekkó volt.

Kiderült az is, az állat nem egy "páciens" volt a kórházban. Valószínűleg azért tévedt be az épületbe, hogy bogarakra vadásszon.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!