szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem fogynak jól az iPhone Xs-ek, így az elmaradt bevételt az iPhone XR-eken próbálja behozni az Apple. Többek között ezért is készített 2018 végén egy látványos kis kedvcsináló klipet.

2018-ban olyasmi történt az Apple-nél, ami korábban még soha: messze a várakozások alatt maradtak aktuális modelljei egy részének eladási adatai. Ebben leginkább az iPhone Xs Max, a cég történetének eddigi legdrágább iPhone-ja érintett. A legerősebb konfigurációjú (512 GB-os) modell 1450 dollárba kerül az Egyesült Államokban, és akkor a hazai árakról ne is beszéljünk.

Úgy tűnik, ez az árképzés már a felhasználóknál is kiverte a biztosítékot, így az Apple kénytelen volt csökkenteni a megrendeléseket, az elemző cégek pedig értékesítési előrejelzéseiket.

Némi gyógyír lehet az Apple sebére az idei legkedvezőbb árú modell, az iPhone XR sikere, ezt a készüléket ugyanis sokan vásárolják, jelezve a jól eltalált ár-érték arány sikerét. Mindezt látva, az Apple is egyre jobban promotálja ezt a modellt, további árcsökkentéssel, illetve kedvcsináló videókkal. A legújabb, valóban látványos kis hirdetéssel a Liquid Retina kijelzőn megjelenített színek kavalkádjára (illetve a modellek sokszínűségére) hívja fel a figyelmet, továbbá az iPhone-ok történetének eddigi leghosszabb akkus üzemidejére.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!