szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az AT&T egyik ügyfele különös módját választotta, hogy kritizálja a szolgáltató internetcsomagját.

A 90 éves Aaron Epstein rendkívül bosszús, amiért az AT&T nem fejleszti szolgáltatását a férfi lakóhelyén, így az idő úr csak egy lassabb csomagot tud igénybe venni az internetezéshez. Ez azonban olyannyira nem elegendő, hogy a streaming alapú filmnézést se tudja élvezni.

A férfi az Ars Technica beszámolója szerint 1960 óta az AT&T ügyfele. A cég a környék más részein gyors hozzáféréseket kínál, ám ott, ahol Epstein él, a sebesség a 3 Mbps-ot is alig éri el. A helyzet csak az infrastruktúra fejlesztésével lenne orvosolható, de a vállalat eddig nem tett lépéseket az ügyben.

Epstein azonban megelégelte a dolgot, és úgy döntött: újsághirdetésekbe fekteti megtakarított pénzét, azt remélve, hogy így majd sikerül megsürgetnie a munkát. A férfi összesen 10 ezer dollárt, közel 3 millió forintot fordított az egész oldalas reklámokra, melyekben egyenesen John T. Stankey vezérigazgatónak üzent.

Hogy az akció minél eredményesebb legyen, a csalódott ügyfél a Wall Street Journalt, az egyik legnagyobb amerikai lapot kereste meg ötletével. A hirdetések az újság dallasi, illetve Manhattanben kiadott példányaiba kerültek. A hatás nem maradt el:

néhány órával az újságok megjelenése után az AT&T szóvivője telefonon felkereste a férfit, és azt ígérte, utánajár a problémának.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!