szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Július 11-én, hétfőn indul, és a tervek szerint hat napon át tart a Vodafone-nál az az informatikai átállás, amely ideje alatt csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni az operátornál és néhány szolgáltatás is elérhetetlen lesz.

A vállalat korábbi közlése szerint a rendszerátállásra még a UPC felvásárlása miatt van szükség, ez lesz a Vodafone–UPC integráció utolsó lépése.

A szolgáltató tájékoztatása szerint hétfőtől július 16-áig (szombat) nem lesznek elérhetők a következők:

  • rendelés leadása a webshopon, új készülék vásárlása;
  • új (mobil vagy vezetékes) szolgáltatás megrendelése – beleértve például a mobilinternet megrendelését, de a tévészolgáltatást is;
  • meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre;
  • roaming szolgáltatás aktiválása;
  • meglévő (mobil vagy vezetékes) előfizetés módosítása – például díjcsomagváltás vagy a szerződéshosszabbítás;
  • Vodafone TV weben és mobilon – ezeken a felületen tehát nem lehet majd tévézni;
  • My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások;
  • készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás);
  • mobilvásárlás (autópálya-matrica, parkolás, lottó);
  • Easy Rider alkalmazás;
  • feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM-kártya aktiválása.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!