Nemcsak bevezeti a hirdetéseket a Netflix, de elvesz egy fontos funkciót is a felhasználóktól

A Netflix egy funkció elvételével ösztönözné a felhasználókat, hogy drágább, reklámmentes előfizetésre váltsanak.

  • hvg.hu hvg.hu
Nemcsak bevezeti a hirdetéseket a Netflix, de elvesz egy fontos funkciót is a felhasználóktól

Bő egy hónapja vált hivatalossá, amiről már korábban is lehetett hallani: a Netflix bevezet egy olyan előfizetési csomagot, ami viszonylag olcsó lesz, cserébe viszont reklámokat kell majd néznie a felhasználónak – legalábbis azoknak, akik ezt választják. Hogy ez árazásban pontosan mit jelent majd, azt egyelőre nem tudni, most azonban egy újabb részlet derült ki a tervről.

A The Tape Drive-on a fejlesztőként dolgozó Steve Moser arról ír, hogy egy furcsa kódrészletet fedezett fel a Netflix iOS-re készített alkalmazásában. Ebből arra lehet következtetni, hogy akik a reklámokkal megtűzdelt előfizetést választják, azoknak nem lesz elérhető az offline videózás lehetősége.

A Netflix egyelőre nem kommentálta az értesülést. Ami biztos: a cég 2023 elején vezetné be az újfajta csomagot.

A Netflix 1 millió előfizetőt vesztett 2022 második negyedévében. Hogy a cég bevételei ne csökkenjenek jelentősen, és több előfizetőt szerezzenek, a vállalat elkezdte büntetni a jelszavak megosztását, valamint bejelentette, hogy jönnek a hirdetések a platformra.

A reklámokat a Microsoft rendszere szállítja majd a Netflixre.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.