szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Instagram néhány üzleti felhasználónak már lehetővé tette, hogy az alkalmazáson belül időzített bejegyzéseket hozzanak létre.

Komoly könnyebbséget jelent majd a felhasználók számára az az újdonság, amelyet már tesztel az Instagram. A cég lehetővé teszi, hogy – egyelőre a kiválasztott, üzleti felhasználók – úgy időzítsék a bejegyzéseiket, hogy ahhoz nem kell sem a Meta Creator Studio, sem pedig egy harmadik féltől származó szolgáltatás/program.

A fejlesztés megengedi, hogy akár 75 napra is előre időzítsük a bejegyzésünket – legyen szó egy fotóról vagy akár egy Reel videóról. Az Engadget azt írja, az elmúlt hetekben már tesztelte a funkciót az Instagram, így most szélesebb közönség számára is elérhetővé teszi azt, igaz, ez még mindig nem az összes felhasználót jelenti.

Azok, akik már hozzáférnek az újdonsághoz, az alábbi megoldást kell választaniuk:

  • a bejegyzés létrehozása után, de még a megosztás előtt meg kell nyitni a Speciális beállítások opciót,
  • ott átkapcsolhatják a Bejegyzés ütemezése kapcsolót,
  • majd megadhatják a dátumot és időpontot,
  • végül pedig az Ütemezés gombra kell nyomniuk.

Az ütemezett tartalmak a menüből, az azonos nevű menüpont alatt találhatók meg.

Az Instagram egyelőre nem árulta el, mikorra tervezi a teljes piaci bevezetést.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!