A Twitter múlt héten indította el a Blue for Business nevű vállalati előfizetéses szolgáltatását, a Twitter Blue előfizetéssel egy időben. Ennek keretében a vállalkozások egy arany színű pipát kaptak, ami most egy újabb jelöléssel bővül.
A vállalati előfizetéssel a Twitter egy újabb jelvényt is bevezethet, ami a szervezeteknek segíthet a hozzá kapcsolható márkák és személyek azonosításában.
Esther Crawford, a platform termékmenedzsere azt mondta, a Twitter egy kísérleti programot indít néhány kiválasztott vállalattal. Ezt jövőre bővítenék ki szélesebb körben.
A Blue for Business előfizetői egy jelvényt kapnak a nevük mellé, jelezve, hogy ők az adott szervezetnél dolgoznak. Például a Twitter termékmenedzserének neve mellett egy négyzet alakú Twitter jelvény látható – írta a TechCrunch.
Nem ez az egyetlen változás az Elon Musk tulajdonában álló közösségi platformnál: a médiavállalatok és márkák mostantól négyzet alakú profilképet használhatnak az eddigi kerek helyett. Az azonban nem ismert, hogy mindez a Blue for Business része-e. A Twitter egyelőre még kevés részletet árult el az előfizetésről, azt azonban kijelentették, hogy egy vállalkozás bármennyi személyt, márkát és céget kapcsolhat a fiókjához.
A közösségi oldalhoz kapcsolódó friss hír az is, hogy Elon Musk hétfőn elbukta az általa kiírt bizalmi szavazást, miután többen akarták, hogy távozzon a cég éléről. Musk minderre sajátosan reagált: megváltoztatná a twitteres szavazás szabályait, Blue előfizetéshez kötné a voksolást.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.