Mind hallottunk már figyelmeztetéseket arra vonatkozóan, hogy érdemes vigyázni az internetes rendelésekkel, főleg, ha értékesebb eszközt vásárolunk.
Egy brit nő, Lizzie Pattison az Amazonról rendelt egy laptopot, azonban amikor kibontotta a csomagot, nem várt meglepetéssel szembesült: a karácsonyra a lányának vásárolt eszköz helyett a dobozban néhány csomag kukoricapehely pihent.
Az Amazon először megtagadta a vizsgálatot és a pénzvisszatérítést, ugyanis Pattison a 30 napos visszaküldési időszakon túl bontotta ki az októberben rendelt küldeményt, és fedezte fel, mi történt.
A történet azonban végül pozitívan zárult: az esetről beszámoló BBC vizsgálatát követően az Amazon közölte a nővel, hogy visszakapja a rendelése árát, sőt egy 40 fontos (körülbelül 18 000 forintos) ajándékutalványt is küldtek neki.
Tanulságként kijelenthető – és ezt az online áruházak is szokták hangsúlyozni –, hogy a rendelések átvételekor ellenőrizzük a csomag tartalmát, így akár már a futár előtt jelezhető, ha valami nincs rendben a rendelésünkkel.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.