szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Kis híján tönkretette Lizzie Pattison és családja karácsonyát az eset, melynek során az Amazonról rendelt laptop helyett néhány csomag kukoricapehely volt a kiküldött dobozban.

Mind hallottunk már figyelmeztetéseket arra vonatkozóan, hogy érdemes vigyázni az internetes rendelésekkel, főleg, ha értékesebb eszközt vásárolunk.

Egy brit nő, Lizzie Pattison az Amazonról rendelt egy laptopot, azonban amikor kibontotta a csomagot, nem várt meglepetéssel szembesült: a karácsonyra a lányának vásárolt eszköz helyett a dobozban néhány csomag kukoricapehely pihent.

Az Amazon először megtagadta a vizsgálatot és a pénzvisszatérítést, ugyanis Pattison a 30 napos visszaküldési időszakon túl bontotta ki az októberben rendelt küldeményt, és fedezte fel, mi történt.

A történet azonban végül pozitívan zárult: az esetről beszámoló BBC vizsgálatát követően az Amazon közölte a nővel, hogy visszakapja a rendelése árát, sőt egy 40 fontos (körülbelül 18 000 forintos) ajándékutalványt is küldtek neki.

Tanulságként kijelenthető – és ezt az online áruházak is szokták hangsúlyozni –, hogy a rendelések átvételekor ellenőrizzük a csomag tartalmát, így akár már a futár előtt jelezhető, ha valami nincs rendben a rendelésünkkel.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!