szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bank szerdán leállásra figyelmeztetett, de annak hajnali ötre a tervek szerint véget kellett volna érnie. Volt, aki nyolc óra után sem tudta használni a bankkártyáját.

Nem működött csütörtök reggel az OTP Bank kártyás fizetési rendszere – szúrta ki a 24.hu, amely szerint sem a MÁV jegyautomatáinál, sem a MÁV Simple Payt használó applikációjában, sem a Budapest Go alkalmazásban nem lehetett jegyet vásárolni. Több üzletben is arról tájékoztattak, hogy nem lehet kártyával fizetni, és az ATM-ekből sem lehet pénzt felvenni.

Az OTP honlapján korábban olvasható tájékoztatásban az volt olvasható, hogy „technikai hiba okoz nehézséget a bankkártyás műveletek és a készpénzfelvételek során. Szakembereink nagy erőkkel dolgoznak a hiba mielőbbi javításán”. Ez a szöveg azonban mostanra eltűnt.

A bank Facebook-oldalán azonban még néhány perccel a cikkünk megjelenése előtt is volt, aki arra panaszkodott, hogy nem tudta használni a bankkártyáját.

Az OTP ugyanazon a felületen szerdán arra figyelmeztetett, hogy csütörtökön hajnali 1 és várhatóan hajnali 5 óra között nem, vagy csak részlegesen lesz elérhető a kártyás fizetési rendszere, így a fizetési terminálokon és az online felületeken nem, vagy csak korlátozottan lehet tranzakciót végezni, illetve az OTP logós kártyákkal sem, vagy csak korlátozottan lehet majd fizetni és készpénzt felvenni.

Frissítés: az OTP Bank tájékoztatása szerint csütörtök délelőtt 9 óra után sikerült elhárítani a problémát, így mostantól újra működik a kártyás fizetési rendszer.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!