Újfajta reklámok jönnek a Spotifyba, és 100%, hogy beléjük fog futni

Zenéket, EP-ket és komplett albumokat is megjeleníthetnek már a zenészek a spotifyos kezdőlapunkon, köszönhetően egy új funkciónak.

  • hvg.hu hvg.hu
Újfajta reklámok jönnek a Spotifyba, és 100%, hogy beléjük fog futni

Új, fizetős funkció érkezik a Spotifyba – ezúttal azonban a zenészeknek kell fizetniük, mégpedig azért, hogy a zenéjük promotált tartalomként megjelenhessen a nálunk.

Az új funkció – mely a „Showcase nevet kapta – lehetőséget biztosít a zenészeknek egy zeneszám, vagy egy EP, esetleg teljes album hirdetésként történő kiemelésére. Az újak mellett bármilyen régebbi zenét is népszerűsíthetnek így a zenészek.

Spotify

Az alkotók különböző címszavak alatt jeleníthetik meg az ajánlásaikat, bár csak a Spotify saját kínálatából meríthetnek majd. Ez számtalan dolog lehet, például „új zene”, vagy utalhatnak arra is, hogy turnéra indulnak.

Kivehet egy funkciót az ingyenes csomagból a Spotify - már van, akinél eltűnt

Egyelőre csak tesztelik néhány felhasználónál, de úgy tűnik, a jövőben a fizetős csomag része lesz a dalszövegek megjelenítése a Spotify-on.

A kezdetben 30 piacon fog elindulni a szolgáltatás, mely a Spotify ígérete szerint hatszor nagyobb valószínűséggel vonzza majd a lejátszásokat – írja az Engadget.

Annyi megkötés azonban lesz, hogy csak azok az előadók élhetnek a lehetőséggel, amelyek legalább 1000 lejátszást gyűjtöttek az előző 30 napban, és a számlázási országuk Amerika.

Idővel azonban világszerte elérhető lesz az újdonság a Spotify állítása szerint.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.