A cikkünk nyitóképén is látható Carousel üzenetek lehetővé teszik, hogy különböző iparágakban működő vállalkozások akár öt görgethető kártyát is megjelenítsenek egyetlen üzenetben. Minden kártya tartalmazhat képet, szöveget, emojikat, valamint akár két cselekvésre ösztönző gombot, amelyek közvetlenül weboldalra vagy online áruházba vezetnek. A Viber szerint a Carousel üzenetekkel a márkák egyszerűen megoszthatnak csomagajánlatokat, termékajánlásokat, limitált ideig érvényes akciókat, újdonságokat és még sok mást, miközben a felhasználók könnyen kiválaszthatják, ami őket leginkább érdekli.
A List üzenetek előre meghatározott, akár öt választható opciót kínálnak a felhasználóknak, amelyekre rákattintva válaszüzenetet küldhetnek – ideális például foglalások megerősítésére, kiszállítás időzítésére vagy visszajelzések gyűjtésére. Amint a felhasználó kiválaszt egy lehetőséget, az automatikusan üzenetként továbbítódik, lehetőséget adva a vállalkozásoknak az azonnali, automatizált válaszadásra.

A Carousel és a List üzenetek jelenleg korai felhasználók számára érhetők el, a következő hetekben jelennek meg globálisan minden márka eszköztárában.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.