Újabb területen vezeti be a Google a mesterséges intelligenciáját. A vállalat a Chrome böngészőben mostantól egy, az MI által generált összesítést jelenít meg a felhasználóknak a különböző online áruházakról, ami a cég szerint biztonságosabbá és hatékonyabbá teheti a vásárlást.
A funkció a böngészőben a webcím bal oldalán található ikonra kattintva jelenik meg, egyelőre csak az Egyesült Államokban élő felhasználók számára. Ekkor megjelenik egy felugró ablak, amely tájékoztatást nyújt az adott online áruház általános „híréről”: ebben olyan információk lesznek, mint a termékek minősége, az árak színvonala, az ügyfélszolgálat vagy épp olyan információk, mint a termék minősége, az árak, az ügyfélszolgálat elérhetősége és a visszaküldési szabályzat.
A mesterséges intelligencia ezen felugró ablakok tartalmát különböző partnerek segítségével jeleníti meg, amelyek a tudatos vásárlás felé igyekeznek terelni az embereket azzal, hogy megbízható információkat és véleményeket közölnek az egyes webáruházakról.
Hogy a jövőben mikor lesz esetleg más országban és az angoltól eltérő nyelven elérhető a funkció, egyelőre nem tudni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.