szerző:
techline.hu

Köszönhetően a digitális terjesztésnek (Steam, Gog, stb.

Köszönhetően a digitális terjesztésnek (Steam, Gog, stb.) és a konzolok népszerűségének, a digitális játékipar évről évre fantasztikus növekedést produkál a bevételek tekintetében. Ráadásul a válság sem rázza meg őket különösebben.

Sőt, a piac jobban teljesít, mint az előrejelzések mutatják. A DFC a 2011-es évre 44 milliárd dolláros forgalmat jósolt, ehhez képest a játékok forgalmazásával ezt a limitet már 2010-ben sikerült meghaladni. A tavalyi évben ugyanis a játékipar forgalma 66 milliárd dollár volt. A DF legutóbbi jelentése 2016 már 81 milliárd dolláros forgalmat prognosztizál. Elnézve a digitális játékeladások robbanásszerű növekedését, valamint a nemsokára érkező, fizetős felhő-megoldásokat (onlive) a jóslat valószínűleg be fog teljesedni.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Oroszország leállítja az ukrajnai olaj- és gépexportot

Oroszország leállítja az ukrajnai olaj- és gépexportot

Nagy bírságot kaphat, aki rosszul számol a helyi iparűzési adóval

Nagy bírságot kaphat, aki rosszul számol a helyi iparűzési adóval

Súlyos büntetést szabtak ki a szélsőjobbos német AfD-re

Súlyos büntetést szabtak ki a szélsőjobbos német AfD-re

Trianon-emlékmű: vita nélkül

Trianon-emlékmű: vita nélkül

Kartellező elemgyártókra csapott le a GVH

Kartellező elemgyártókra csapott le a GVH

Egy művészettörténész 3D-ben beszkennelte a teljes Notre-Dame-ot, munkája elengedhetetlen az újjáépítéshez

Egy művészettörténész 3D-ben beszkennelte a teljes Notre-Dame-ot, munkája elengedhetetlen az újjáépítéshez