A Sony nem adja fel - 50 millió dolláros marketing a Vitának

A Sony nem adja fel - 50 millió dolláros marketing a Vitának

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A Sony legújabb kézi játékgépe a Vita igen impozáns jellemzőkkel bír: hatalmas kijelző, csodaszép színek, fantasztikus...

A Sony legújabb kézi játékgépe a Vita igen impozáns jellemzőkkel bír: hatalmas kijelző, csodaszép színek, fantasztikus külső és erős hardver. Ennek ellenére az eladási adatok elmaradnak a várttól: ennek oka lehet a mobiltelefonos és táblagépes játékok térhódítása is (néhány iPad játék van olyan jó, mint bármelyik kézikonzol játék), de talán a gazdasági válsági is közrejátszik.

A Sony azonban nem adja fel – nagyon helyesen, hiszen a Playstation karrierje sem indult zökkenőmentesen, ám az évek alatt a Sony mégis népszerűvé és jövedelmezővé tette a terméket. Az idei évben a Vitára fognak koncentrálni: a jövő héten kezdik forgalmazni a tengerentúlon az apró gépet, ennek kapcsán a Sony a cég történetének legnagyobb termékindító reklámhadjáratára készül. A „Never Stop Playing” névre hallgató marketing-kampányukban ötvenmillió dollárt fognak költeni a kézikonzol népszerűsítésére.

Hozzászólások