szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Attól függetlenül, hogy ki milyen üdítőitalra szavaz a nyári hőségben, el kell ismerni, hogy a Coca-Cola egy igazán...

Attól függetlenül, hogy ki milyen üdítőitalra szavaz a nyári hőségben, el kell ismerni, hogy a Coca-Cola egy igazán eredeti és szórakoztató videoklipet készített. Ráadásul a reklám költségvetése sem lehetett óriási, mert a világban található biztonsági kamerák felvételeiből vágták össze a pergő, másfél perces anyagot.

A szokatlan és vidám pillanatok alatt Roger Hodgson, a Supertramp társalapítójának kompozícióját hallhatjuk. A klip arra is remek példa, hogyan lehet egy jó ötlettel óriási reklámnézettséget elérni, hiszen a pár napja a YouTube-ra került anyagot már négymillióan látták.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!