Biztonsági kamerák felvételeiből is lehet hirdetést készíteni [videóval]

Attól függetlenül, hogy ki milyen üdítőitalra szavaz a nyári hőségben, el kell ismerni, hogy a Coca-Cola egy igazán...

  • techline.hu techline.hu
Biztonsági kamerák felvételeiből is lehet hirdetést készíteni [videóval]

Attól függetlenül, hogy ki milyen üdítőitalra szavaz a nyári hőségben, el kell ismerni, hogy a Coca-Cola egy igazán eredeti és szórakoztató videoklipet készített. Ráadásul a reklám költségvetése sem lehetett óriási, mert a világban található biztonsági kamerák felvételeiből vágták össze a pergő, másfél perces anyagot.

A szokatlan és vidám pillanatok alatt Roger Hodgson, a Supertramp társalapítójának kompozícióját hallhatjuk. A klip arra is remek példa, hogyan lehet egy jó ötlettel óriási reklámnézettséget elérni, hiszen a pár napja a YouTube-ra került anyagot már négymillióan látták.

 

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

A magyar vasút olyan, mint a magyar oktatás vagy az egészségügy: rendkívül elhivatott emberek hatalmas munkája kell ahhoz, hogy ellensúlyozzák, mennyire kevés pénzt ad az állam. Ami pénz a vasútra megy, az arra jó, hogy a menetrend ne nagyon romoljon, a legrosszabb kocsikat lecseréljék, na és hogy a Budapest–Belgrád vasút épüljön.