
Manapság már elképzelhetetlen internet és online alkalmazások nélkül működtetni egy vállalkozást. A gond legfeljebb az, hogy megtaláljuk a számunkra legmegfelelőbb szolgáltatásokat, és össze is hangoljuk ezeket.
A Worksy létrehozói felismerték ezt, és egységes felületet, valamint egymással jól együttműködő webes alkalmazásokat kínálnak. Az akár ingyen is használható rendszerben megoszthatjuk munkatársainkkal a dokumentumokat, címlistákat, feladatokat, naptárakat és még az elektronikus levelezést is. A vállalkozás weboldalát is tárolhatjuk a rendszerben, amit természetesen többen is szerkeszthetnek. A Worksy a tárolt névjegyzék bejegyzéseihez automatikusan megkeresi, hogy az adott névhez vagy e-mail-címhez vannak-e nyilvános adatok a LinkedIn, Twitter, Google közösségi oldalain, és ezekről összegyűjti az információkat.
A Worksy ingyenes változatában 1 Gbájt tárterületet kapunk, és csoportonként három felhasználót hozhatunk létre. A havi 10-30 dolláros változatokban már nincs megkötés a felhasználószámra, és a tárterület is jóval nagyobb, 10-25 Gbájt.