szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Az Adobe új videotechnológiai platformja a Primetime projekt az internetre kapcsolódó valamennyi eszközön...

Az Adobe új videotechnológiai platformja a Primetime projekt az internetre kapcsolódó valamennyi eszközön zökkenőmentes, tv-műsorszerű élményt biztosít a hirdetésekkel támogatott videók lejátszásakor. Ez a platform valamennyi főbb rendszeren egységesen biztosítja a videolejátszás és hirdetések minőségét, beleértve az Apple iOS, a Google Android és az asztali számítógépek operációs rendszereit, valamint a csatlakoztatott televíziókat is. A Primetime elemei 2012 folyamán jelennek meg.

A Primetime egyetlen, teljes körű munkafolyamatot hoz létre, amely az Adobe adatfolyam-továbbítási technológiát, a tartalom védelmét, elemzését és optimalizálását a nemrégiben megvásárolt  Auditude videós hirdetési felülettel egyesíti. A minőségi videoszolgáltatók ezzel az integrációval jobb minőségű megjelenítést biztosíthatnak az ügyfeleknek azáltal, hogy zökkenőmentesen és dinamikusan helyezhetik el a bármilyen internetre csatlakozó eszközön megtekinthető hirdetéseket bármilyen típusú tartalomban, legyen az lineáris, élő vagy igény szerinti. Az Adobe Digital Marketing Suite a Primetime szerves része, amellyel a médiavállalatok összevethetik a fogyasztási és bevételi adatokat a tartalmak és hirdetések személyre szabása érdekében.

A vállalat jelentős elemzést tett közzé a digitális magazin- és újságalkalmazások használatáról. Az elemzés olyan, névtelenül begyűjtött és összegzett adatokra épül, amelyek világszerte közel 600 kiadó körülbelül 1500, Adobe Digital Publishing Suite csomagra épülő táblagépes alkalmazásából származnak. Az Adobe emellett olyan új fejlesztéseket is bejelentett, amelyek a Digital Publishing Suite termékhez további, vállalatoknak szánt szolgáltatásokat és bővítéseket kínálnak, elősegítve ezzel, hogy a szervezetek megnöveljék a digitális kiadványokból származó bevételeket, valamint a márka iránti elkötelezettséget. A főbb fejlesztések közé tartozik az új, alkalmazáson belüli értékesítés, a felhasználói szerepen alapuló, célzott tartalomkézbesítés, valamint a felgyorsított alkalmazáskészítés.

A Primetime legfontosabb összetevői
Az Adobe Auditude hirdetéskezeléssel és -értékesítéssel biztosít minőségi hirdetési szolgáltatásokat a kiadóknak és médiavállalatoknak, amelyek ezáltal növelhetik tartalmaik értékét az internethez csatlakozó készülékeken, az üzemeltetési költségeket pedig csökkenthetik.
Az  Adobe Digital Marketing Suite egy elemzési és optimalizálási termékekből álló integrált portfólió, amely betekintést nyújt a digitális marketingkezdeményezések teljesítményébe, és lehetővé teszi, hogy a reklámszakemberek relevánsabbá és hatékonyabbá tegyék azokat.
Az Adobe Access segítségével a tartalmak tulajdonosai, a terjesztők és a hirdetők megvédhetik a minőségi videókat, és biztonságosabban juttathatják el azokat az internethez csatlakozó készülékekre.
Az Adobe adatfolyam-továbbítási technológiák révén gazdag médiatartalom jeleníthető meg számos platformon, többek között az Apple iOS rendszeren is, a nagy teljesítményű protokollok pedig hozzájárulnak a sávszélességgel kapcsolatos költségek és a hálózati terhelés jelentős csökkentéséhez.
Az Adobe Pass gördülékenyen, egyszerűen és biztonságosan ellenőrzi a felhasználók jogosultságát a tartalmak használatára.

Az Adobe új video-közzétételi megoldása, a Primetime Highlights, egy webalapú videoklip-szerkesztővel ötvözi az Adobe Auditude hirdetési felületet, így lehetővé teszi az élő videofelvételek egyetlen munkafolyamatban történő azonnali létrehozását és értékesítését.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!