szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Decemberben jó pár „független” blogbejegyzés mellett találhattuk a „This post is sponsored by Chrome” logót és...

Decemberben jó pár „független” blogbejegyzés mellett találhattuk a „This post is sponsored by Chrome” logót és feliratot. Az eredeti elképzelés egy marketingakció lett volna a netezők bevonásával a Chrome népszerűsítésére, a dolog azonban visszafelé sült el: a bloggerrek nem kívánatos vagy nem megfelelő minőségű tartalmak mellé is betették a gombot, mivel ez által előkelő helyekre kerülhettek a találati listában.

A Google gyorsan reagált: gyorsan beszüntette az akciót, valamint a rengeteg felgyűlt ún. „SEO trash” miatt alaposan hátrahelyezte a Chrome-ot és a vele kapcsolatos kulcsszavakat a találati listában. Így ha most a „browser” szóra keresünk, a szokásos szponzorált Chrome találat után (ami azért még mindig az első helyen van), már csak az 50. oldalon jelenik meg a Chrome, legalábbis a SearchEngineLand tesztjei szerint.  

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!