szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Miről ismerszik meg egy japán játék?

Miről ismerszik meg egy japán játék? Nos, eltúlzott párbeszédek és jellemek, idealizált külsejű szereplők, a gravitáció és fizika teljes semmibe vétele, kosztümök, kosztümök, (unlockable) kosztümök, valamint isteni történet és pörgős játékmenet. Milyen egy német játék? Letisztult, technikailag hibátlan és elképesztő, valószínűleg akció-műfajú, valamint lehetőleg nincs benne túl sok vér (és még véletlenül sem világháborús témájú). Francia játék? Műfajteremtő, isteni zenével, sokszor morbid, és az „art-direction” csúcsait ostromolja. Milyen egy igazi amerikai játék? Általában mindez egyben…

A recept egyszerű: fogjuk a világ összes játékából a legjobban bevált elemeket, ezeket gyúrjuk egy esszenciába, végül adjunk rá egy mázat, amitől sajátos hangulata lesz. A Kingdoms Of Amalur pontosan ilyen, igazi „amerikai játék” lett és nem tudunk mást mondani csak annyit: hála istennek, hogy ilyen lett! Ne várjunk komoly újításokat, nem lesz megreformálva az akció RPG műfaj sem, ami azonban van, az mind tökéletes. A játék leginkább egy offline World Of Warcraft, hozzá egy kis Fable (francia játék ugyebár) hangulat és grafika, megfejelve egy élvezetes Devil May Cry harcrendszerrel (japánból), végül mindez nyakon öntve egy németesen korrekt képességrendszerrel és random generált zsákmánnyal (akárcsak a Sacred-ben, ami német játék ugyebár…). Készen is van 2012 egyik legjobb játéka (szerintünk). Sajnos a demó bugos, a jó hír, hogy még egy hosszú hónapokkal ezelőtti verzió kódjából lett kanyarítva - a bosszantó hibák a végleges játékból el fognak tűnni. Töltsük, próbálgassuk, élvezzük. Megjelenés február 7-én, konzolra és PC-re egyaránt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!