szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Az Adobe megnyitotta az Adobe Digital Marketing Summit rendezvényt, ahol több mint 4000 e-marketing szakember és a...

Az Adobe megnyitotta az Adobe Digital Marketing Summit rendezvényt, ahol több mint 4000 e-marketing szakember és a világ vezető hirdetőinek, kiadóinak, ügynökségeinek, illetve rendszerintegrációs és technológiai vállalatainak vezetői gyűltek össze, hogy megismerjék az e-marketing legújabb tendenciáit, valamint hogy megosszák bevált gyakorlataikat és kapcsolataikat.

Az Adobe e-marketing üzletága továbbra is erőteljes lendületben van. A vállalat legutóbbi bevételi jelentése szerint az Adobe e-marketing üzletágában 30 százalékos növekedés volt tapasztalható az előző év azonos időszakához képest.

Az Adobe számos újítást vezetett be az Adobe Digital Marketing Suite csomagban.

Adobe Social
A Digital Marketing Suite egyik új terméke, az Adobe Social a közösségi közzétételt és az ügyfelek bevonását megfigyelési, közösségi hirdetésvásárlási és elemzési képességekkel ötvözi, így az ügyfelek a közösségi tevékenységekből profitot kovácsolhatnak. Az Adobe a közösségi marketing területén dolgozók – e-marketing szakemberek, közösségi vezetők, ügyfélszolgálati és PR szakemberek, hirdetésvásárlók, elemzők és mások – számára egyetlen, együttműködésen alapuló platformot biztosít a közösségi médiával kapcsolatos stratégia kezeléséhez, méréséhez és optimalizálásához, mindezt a többi e-marketing tevékenységhez igazítva.

Előrejelzésre alkalmas marketingképességek
Az Adobe Digital Marketing Suite új, előrejelzésre alkalmas marketingképességeivel egyszerűbben felderíthetők a nagyméretű adathalmazokban lévő rejtett viselkedési minták. A marketingszakemberek ezen fejlesztések segítségével gyorsabban rendszerezhetik növekvő mennyiségű adataikat, így megtalálhatják a leghasznosabb információkat, valamint a hatalmas mennyiségű előzményadat felhasználásával előrejelezhetik a jövőbeli eredményeket.

Személyre szabás
Az Adobe bejelentette az Adobe Digital Marketing Suite részét képező webes élménymenedzsment (WEM) megoldásának jelentős újításokat tartalmazó frissítését, amely segítségével a marketingszakemberek egységesebb, relevánsabb webes élményeket biztosíthatnak a weben, a mobileszközökön és a közösségi médiában, ami megkönnyíti az ügyfelek bevonását. A webes élménymenedzsment megoldás központi alkotóeleme az Adobe CQ 5.5, a vállalat iparági vezető webes tartalomkezelő szoftverének legújabb verziója, amely szorosan integrálható a szoftvercsomag számos más termékeivel, például a Scene7, a Search&Promote és a SiteCatalyst szoftverekkel.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!