Az árukereső.hu alapítóinak új, közös vállalata a MiniCRM.hu mára több mint 800 felhasználó számára nyújt professzionális ügyfélkapcsolat-kezelési megoldást bérelhető internetes felületen. A legtöbb kis- és középvállalkozás nem engedheti meg magának sem a drága nemzetközi CRM szoftvereket, sem azt, hogy akár egy ügyfelet is elveszítsenek csupán azért, mert nem tudták feladataikat megfelelően ütemezni, ellenőrizni, végrehajtani.
A vállalatfejlesztési szakemberek világszerte elismerik, hogy egy-egy adott iparágban annak a cégnek tud kialakulni komoly előnye, aki előbb vezet be automatizálásra képes ügyfélkapcsolat-kezelést támogató rendszert. A MiniCRM.hu létrehozásával olyan egyedülálló eszköz jelent meg a magyar piacon, ami havi néhány ezer forintért rendszerezi és tárolja a vállalat profitszerzéséhez szükséges információkat (határidő, számlázási feladat, munkatársak időbeosztása, ügyfelek elérhetőségei, tennivalók listája stb.) .
Az online felületen látható, hogy melyik ügyfelet mikor kell visszahívni, melyik tárgyalásra mit kell előkészíteni, melyik kolléga melyik ügyféllel mikor foglalkozott, de a rendszer kezeli például a megrendeléseket, az ügyfelek elérhetőségét, kéréseit is. Ezzel olyan hiánypótló szolgáltatást kapnak a magyar kkv-k, amellyel sokkal precízebb és jövedelmezőbb munkát tudnak végezni.