szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A "PC utáni korszakban" a mobiltelefonok és érintőképernyős tabletek lassan, de biztosan a médiafogyasztás...

A "PC utáni korszakban" a mobiltelefonok és érintőképernyős tabletek lassan, de biztosan a médiafogyasztás preferált eszközeivé válnak, s a tartalom-szolgáltatók közül csak azok tudnak fennmaradni, akik ezekre az eszközökre is gond nélkül szolgáltatnak. A média átalakul, ám az átalakulás korántsem könnyű, a digitális átállás az egykori nyomtatott újságok és magazin számára nem mindig zökkenőmentes. Sőt, mindez a hirdetőket, ügynökségeket is érinti, hiszen nekik is alkalmazkodniuk kell az új elvárásokhoz, minél jobban ki kell használniuk az új lehetőségeket. Az Adobe ezért egy olyan programot hívott életre, amelyben szakértők segítenek a váltásban. Az Adobe Certified Expert program részleteit az alábbi oldalon találják olvasóink >>>

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!